I forbindelse med Arbejdspladsernes Motionsdag kan jeres arbejdsplads i samarbejde med vores ansatte medarbejder finde I ud af, hvordan du og dine kolleger får en god oplevelse sammen - om det f.eks. er med vores Kollegakamp-koncept, Rullende Kollegamotion, zumba, elastiktræning, yoga, pickleball eller noget andet.
Vi kommer ud med 5-8 forskellige aktiviteter (alt afhængig af deltagerantallet), og I skal blot møde op med jeres gode humør - man kan gøre det i almindeligt tøj!
Det foregår fortrinsvist udenfor, men kan også være indenfor, hvis der er nok plads, eller vejret er dårligt.
Deltagerne bliver delt ind i hold (eller I kan selv gøre det på forhånd), hvor holdene skiftes til at prøve/rotere mellem de forskellige aktiviteter. Der er noget, alle kan være med til.
15-20 min. session:
Her kan det f.eks. være noget simpel motion og bevægelse (leg), hvor alle kan være med.
Det behøves ikke være nødvendig at klæde om inden, og det kan f.eks. foregå i forbindelse med et fællesmøde, en frokostpause eller lignende.
30-45/60 min. session:
Ønsker I et lidt større set-up, hvor kollegaerne skal trække i idrætstøjet og have pulsen lidt mere op, har vi også mulighed for at tage mere udstyr fra vores fine, store Rullende Kollegamotions trailer frem.
Alternativt kan der tilbydes dans/zumba, yoga eller andet træning.
Vi har også mulighed for at sætte vores mobile pickleball-net op og instruere arbejdspladsen i denne sjove idrætsgren.
Hvis I ønsker at få motion på jeres arbejdsplads i uge 41, så ring på tlf. 20 16 74 05 eller send en mail til viborg2@teamfirmaidraet.dk . Så aftaler vi nærmere, hvad der er muligt ift. ledige dage/tider.
Mandag mellem kl. 8 og 14.30
Tirsdag mellem kl. 10 og 12
Onsdag mellem kl. 10.30 og 17.30
Torsdag mellem kl. 8 og 14.30/15
Fredag mellem kl. 8 og 11.30, samt mellem 14.30 og 16
Vestjysk Bank Viborg
Center for Mestring - Viborg Kommune
Vi er Viborg / Sct. Mathias Centret (læs mere her)
Vi har modtaget støtte fra Anders Brøndums Velgørende Fond og Nordea Fonden til skift af klæde på vores billardborde.
Tusind tak for støtten!