Pickleball

Ved Firmaidræt Open 2025 i Viborg

Pickleball-stævnet ved Firmaidræt Open 2025 er for dig og en makker, uanset om I har været med fra starten eller lige sprunget på denne sjove idrætsgren. Der inddeles ud fra niveau, og I må gerne deltage som fx foreningskammerater, kollegaer eller venner. Vi afholder en doubleturnering i en ramme, der sikrer jævnbyrdighed, spilletid og spænding.


Turneringsform:
Der spilles puljespil – alle mod alle, hvor antallet af puljer og hold afgøres ud fra tilmeldingerne.

 

Der spilles kampe bedst af 3 sæt.

 

Alle garanteres min. 5 kampe.

 

Rækker:

Alle rækker er åbne for damer, herrer og mix – altså blandede rækker.

Niveau:

  • Begyndere (nybegynder, har max. spillet 6 mdr.)
  • Let øvede (har spillet 6-12 mdr.)
  • Øvede (har spillet min. 1 år, eller har erfaring fra anden ketchersport)

Vi efterstræber fair kampe i forhold til niveau.

 

Regler

Her henvises til de regler, der står beskrevet på Dansk Tennis Forbunds side.

Der forventes, at man som minimum kender reglerne.


Præmier:
Der er præmier til 1., 2. og 3. pladsen i hver række.

Tid
Lørdag den 31. maj 2025 kl. 10.00 – 17.00 (senest – sluttidspunkt afhænger af deltagerantal)

Sted
Viborg Stadionhal 4 (Kasernehallen), Tingvej 17, 8800 Viborg (lige overfor bowling og dart)

Pris
Kr. 180,- (150,-) per par (2 personer)

Aktivitetsansvarlig
Viborg Familie- og Firmaidræt, Heines Thorsager,
viborg5@teamfirmaidraet.dk, tlf.: 26 14 71 48 eller Mette Tange Carstens, viborg2@teamfirmaidraet.dk, tlf. 20 16 74 05

Forplejning under stævnet
Sandwich er muligt at forudbestille til 40 kr. pr. person. Denne udleveres ved 12-13 tiden på stævnedagen
Vælg mellem falafel eller kylling/bacon, begge med salat, tomat, agurk og hjemmesyltede rødløg.
Special forplejning (fx vegetar, allergener) skal meddeles til arrangørerne.

Heines Thorsager
Holdleder/træner
Mette Tange Cartens
Aktivitets- og administrativ medarbejder
Vidste du at...

Vi har modtaget støtte fra Anders Brøndums Velgørende Fond og Nordea Fonden til skift af klæde på vores billardborde.

Tusind tak for støtten!