Viborg Firma Padel

Fyraftens-americano-turnering i 2025. Et samarbejde mellem Viborg Familie- og Firmaidræt og Viborg Padel

Vi udbyder en unik turneringsstruktur, hvor der er plads til både nye og erfarne padel spillere (kollegaer, naboer, venner, familiemedlemmer o.l.) ved hver stævneaften.
Uanset om du og din makker er til en enkelt turnerings-runde, eller I bare ikke kan få nok, så passer denne turnering til jer!

Sted
Stævnet afholdes hos og i samarbejde med Viborg Padel (Overlund), Asmild Mark 1, 8800 Viborg.

Format
Fyraftensturnering. Americano med fast makker (double).

Deltagere og niveau
Hold: 2 spillere (m/m, k/k eller m/k).
To niveauer: Niveau <2.5  og  Niveau >2.5
Læs beskrivelserne og andre informationer under 'Generelt'.

Afdelinger og datoer for indledende runder og finaler
Der er 3 afdelinger i 2025, som hver foregår over 4 uger med én stævneaften (udvalgt hverdag (torsdag)) i hver af disse uger.

Ønsker man at deltage og tilmelde sig, vælger man én specifik dato for sin indledende runde. Herefter kvalificerer man sig videre til én af finaleaftenerne i samme afdeling, hvor man ikke kan ønske/vælge dato selv.

 
Afdeling 1: Uge 9 til 12
  • 27. februar og 6. marts – indledende runder
  • 13. marts og 20. marts – finaler

 
Afdeling 2: Uge 17 til 20

  • 24. april og 1. maj – indledende runder
  • 8. maj og 15. maj – finaler


Afdeling 3: Uge 43 til 46

  • 23. oktober og 30. oktober – indledende runder
  • 6. november og 13. november – finaler

 
Læs mere om 'Afvikling og turneringsoversigt' her.

Tidsrum
En såkaldt stævneaften foregår over 3 timer, fra kl. 17.00 til 20.00.

Deltagerne spiller i et fast tidsrum (med plads til max 10 hold) afhængigt af niveau:

  • Niveau <2.5 spiller fra kl. 17.00 til 18.30 (tidsrum 1)
  • Niveau >2.5 spiller fra kl. 18.30 til 20.00 (tidsrum 2).

 
Pris
Pris pr. par for deltagelse i en afdeling: kr. 650,- (dvs. 325,- pr. spiller).
Læs mere under 'Tilmelding', hvad dette inkluderer.

Præmier
Der vil være præmier til 1., 2. og 3. pladsen i hvert niveau ved hver finale.

Kontaktperson og stævneansvarlig:

Mette Tange Cartens
Aktivitets- og administrativ medarbejder

Arrangører:

 

 

Sponsorer:

Der arbejdes på at finde sponsorer og samarbejdspartnere til turneringen!

Kontakt os endelig, hvis det kunne være noget for din arbejdsplads!

Læser du siden på telefonen?

Så finder du fanerne, når du klikker på de tre streger (valgmenuen) i øverste højre hjørne, eller når du trykker på de kursive, understregede ord i teksten.