I turneringen spiller vi overvejende efter de gældende padelregler fra Dansk Padel Forbund. Der er dog nogle regler, der gælder specifikt for denne turnering – såsom pointsystem og tid. Dette står forklaret i beskrivelsen for de indledende runder, delfinaler.
Dette kan man selv finde på, eller det kan være navnet på en arbejdsplads, holdet repræsenterer. Her skal min. én af deltagerne have tilknytning til.
I tilfælde af flere hold fra samme arbejdsplads angives forskellen mellem holdene med tal (fx Arbejdsplads – 1) eller afdeling (fx Arbejdsplads – Salg).
Ved tilmelding angives holdets generelle niveau - det er altså op til jer, når I tilmelder jer, at vurdere jer selv bedst mulig ift. nedenstående beskrivelser.
Der opdeles i to niveauer: Under eller over niveau 2.5
Beskrivelser for disse:
Spillere, der normalt vurderer sig selv til at være præcist niveau 2.5, må selv afgøre, hvilket af de to beskrevne niveauer holdet overvejende hører til.
I prisen er inkluderet 1 lille snack (energibar e.l.), 1 vand (½ liter) og 1 sodavand eller øl til hver spiller pr. stævneaften.
Ønskes der at tilkøbe en let ”aftensmad” (sandwich, poke bowl e.l.) bestilles dette ved tilmelding.
Ønskes der i stedet blot flere energibarer, frugt e.l., tilkøbes disse på dagen.
Tilmeldingen er først til mølle. Tilmelding foregår gennem vores tilmeldingssystem på hjemmesiden under fanen 'Tilmelding’.
Tilmeldingsfrist er som udgangspunkt 3 dage før hver indledende runde.
Ved sygdom, skade eller anden grund til afbud, bedes holdet i første omgang selv at finde én eller to afløsere/udskiftere. Lykkes det ikke, meldes afbuddet hurtigst muligt til arrangørerne – pengene bliver ikke refunderet. Sker afbud ifm. stævneaften 1, og der stadig er plads til at spille ved stævneaften 2, kan ens tilmelding blive rykket. Kontakt da arrangørerne.
Man må gerne tilmelde sig i flere afdelinger i løbet af et år.
Man må bare ikke deltage i mere end én indledende runde i samme afdeling.
Hvis alle pladser med de 10 par pr. tidsrum bliver optaget, oprettes venteliste.