Tilmelding til Viborg Firma Padel 2025

Før tilmelding vil vi bede dig læse siden "Generelt" og siderne under "Afvikling og turneringsoversigt" grundigt igennem først.

Husk:

  • Man må gerne tilmelde sig i flere afdelinger. Man må bare ikke deltage i mere end én indledende runde i samme afdeling.
  • Deltagergebyr kan betales af fx arbejdspladsen, en personaleforening eller spillerne selv.
    Betaling sker som udgangspunkt via betalingskort ved tilmeldingen.
  • Tilmelding er ikke komplet uden betaling.
    Så snart holdet har modtaget en faktura fra Viborg Familie- og Firmaidræt, er tilmeldingen gennemført.


Prisen pr. par for deltagelse i én afdeling er kr. 650,- (dvs. 325,- pr. spiller)

Her garanteres man:

  • 2 x 1,5 timers padel fordelt på én indledende runde og én finale
  • 1 vand, 1 sodavand/øl og 1 lille snack pr. stævneaften.
  • Leje af bats og bolde  – eget bat må gerne medbringes.

 
Et let "aftensmåltid" (sandwich e.l.) kan tilkøbes ved tilmelding.

Derudover kan man for kr. 100,-/år tilkøbe sig et medlemskab hos Viborg Familie- og Firmaidræt, hvor man gennem foreningen kan booke baner ved Viborg Padel Overlund eller Livøvej med 10% rabat. Læs mere om dette medlemskab og rabatten her:

Padel - medlemskab og rabat

1. Afdeling 2025 (uge 9-12)

2. Afdeling 2025 (uge 17-20)

3. Afdeling 2025 (uge 43-46)

Vi forbeholder os retten til at rykke aflyse, i tilfælde af for få tilmeldte - vi orienterer selvfølgelig direkte herom!

Er du spørgsmål eller brug for hjælp med tilmelding, kontakt da:

Mette Tange Cartens
Aktivitets- og administrativ medarbejder